מוזס ורוזנבלט – בעד ונגד העלייה למירון: "אפשר להכניס רק 100 אלף"

אסתי פלד 1 Comment on מוזס ורוזנבלט – בעד ונגד העלייה למירון: "אפשר להכניס רק 100 אלף"

ח"כ לשעבר מנחם מוזס בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מבקר את הבקשות של אנשים מסוימים לעלות למירון בלג' בעומר למרות סכנת הקורונה ומציע: "הרבי מבויאן יהיה השליח של עם ישראל השנה" | כנגד עו"ד נתן רוזנבלט תוקף את הסגר על ההר, "כמו הכותל אפשר לפתוח את הציון ולהכניס 100 אלף ברווח"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר מנחם אליעזר מוזס התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ופתח את הריאיון המיוחד עם אמירת קדיש ממרפסת ביתו. הריאיון נסוב על העלייה ללג' בעומר שהשנה יהיה המתכונת מצומצמת מאוד, מוזס פותח את הריאיון הסיפור על הרבי מוזיניץ' זצ"ל, רצה לנסוע מאוד לפני ראש השנה לרשב"י כדי למצוא עו"ד טוב, אבל לא הסתייעא מילתא משמייא בגלל המצב הבריאותי, ומחותנו "הנתיבות שלום" מסלונים אמר לו אל תדאג אפשר לסמוך על רבי שמעון בפניו ושלא בפניו. כך גם היום.

מוזס מבקר את הרצון של אנשים לעלות לציון, "אם אני לא יורד לבית הכנסת הצמוד אליי לבית, בגלל הידבקות, אז מה יש לצפות האם אפשרי לקחת ציבור גדול למירון? ח"ו להביא ציבור גדול להביא לעוד הדבקות. ידידים אישיים שלי נפטרו בארה,ב והשאירו בית עם 7 ילדים. האם המגיפה עברה? איך אפשר לומר דבר כזה. המחלה הזאת מסתובבת רק חודשיים 3 אי אפשר לדעת כלום".

מוזס מסביר כי השנה יש לנו שליח ציבור להדלקה: "השנה אני אומר שהפעם נעשה כמו הכהן הגדול שהוא נכנס לקודש הקודשים בשם כל ישראל. כך גם הרבני מבויאן יעשה את ההדלקה בשם כל ישראל. רבי שמעון ובנו יעשו את המהפכה בשמיים בשבילנו. חז"ל אומרים וחי בהם ולא שימות בהם. אסור לעשות חוכמות ולהביא אלפים למירון. צריך גם לדעת חשב אדם לעשות לעשות מצווה מעלה עליו הכתוב כאילו עשאה".

עו"ד נתן רוזנבלט עלה מיד לאחר ח"כ לשעבר מוזס והגיב על דבריו: "היום המשטרה אישרה לשומרונים לעשות את הטקס שלהם, שכולל אלפי שומרונים כמובן תוך הקפדה על שמירת מרחק. יש מרחב עצום, אפשר להכניס את מאה אלף איש ביממה אחת בצורה מבוקרת".

עוד הוסיף רוזנבלט, "נניח שנקבל את הטענה שאי אפשר לעלות להר, לפחות חלק מהציבור שיעלה. כמו הילדי חלאק'ה. כל מי שיושב למעלה ולא ניסה לנקוף אצבע בשביל שיצירו להיכנס הם לא מבינים את הצורך הגדול של הציבור".

 

התגובה של רוזנבלט:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יש המון ציבור חרדי מחלימי קורנה
    שהיום התפרסם שאי אפשר להדבק שנית
    אנא אשרו לנו לעלות להודות להתפלל על כולם כמי שעבר את זה יודע מהיי כוחה של תפילה

    אין שום סיבה שלא יאשרו לא בריאות ולא משטרה זה חוצה מגזרים ולא יעבור את ה5000 איש אנא שמישהו ירים את הכפפה אולי אסתי או בנצי